Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Bakfylla! Detta ständiga gissel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JesperH" data-source="post: 129879" data-attributes="member: 36942"><p>På bakfyllan brukar jag sitta och försöka lösa problemen som uppstod kvällen innan. Till exempel någons flickvän man råkade hångla med (som man inte visste hade en pojkvän som är svart, 2,10 lång och bänkar 180), korten man ser på sig själv när man dansar toppless på ett bord etc. Ibland vaknar man även upp och undrar var man är. Uppgiften då är att så snabbt som möjligt leta reda på någon som ser ut att veta var han/hon är och starta utfrågningen. Om man däremot vaknar upp bredvid en attraktiv dam ska man ligga kvar. Vaknar man upp bredvid en ful dam, eller i värsta fall en kille, ska man så snappt som möjligt hänga sig i gardinstången.</p><p></p><p>EDIT: glömde skriva vad jag gör för att UNDVIKA bakfyllan.</p><p>Men iallafall, för att undvika detta så brukar jag samla på mig ett paket marlbro red (om jag har några kvar från kvällen innan), 30kr, mobiltelefon samt mp3-spelare. Ciggen är nödvändiga dagen efter med dess helande effekt på stress och ångest (om man nu har någon sådan). 30kr är för en french och en läsk på statoil. Mobiltelefon är för inkommande samtal (allt från "du var underbar igår" till "vad fan tror du att du håller på med?"). Mp3-spelaren lugnar tillsammans med ciggen mina nerver.</p><p>Överkurs är att plocka upp en vän på vägen till statoil. Om han/hon inte var på samma ställe som du kvällen innan kan du berätta så mycket som du kommer ihåg och få ett objektivt omdöme. Var han på samma ställe kan du antingen få reda på mer du gjort (om man var lagom nykter) eller så har du någon att klaga med om han drack lika mycket som du.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JesperH, post: 129879, member: 36942"] På bakfyllan brukar jag sitta och försöka lösa problemen som uppstod kvällen innan. Till exempel någons flickvän man råkade hångla med (som man inte visste hade en pojkvän som är svart, 2,10 lång och bänkar 180), korten man ser på sig själv när man dansar toppless på ett bord etc. Ibland vaknar man även upp och undrar var man är. Uppgiften då är att så snabbt som möjligt leta reda på någon som ser ut att veta var han/hon är och starta utfrågningen. Om man däremot vaknar upp bredvid en attraktiv dam ska man ligga kvar. Vaknar man upp bredvid en ful dam, eller i värsta fall en kille, ska man så snappt som möjligt hänga sig i gardinstången. EDIT: glömde skriva vad jag gör för att UNDVIKA bakfyllan. Men iallafall, för att undvika detta så brukar jag samla på mig ett paket marlbro red (om jag har några kvar från kvällen innan), 30kr, mobiltelefon samt mp3-spelare. Ciggen är nödvändiga dagen efter med dess helande effekt på stress och ångest (om man nu har någon sådan). 30kr är för en french och en läsk på statoil. Mobiltelefon är för inkommande samtal (allt från "du var underbar igår" till "vad fan tror du att du håller på med?"). Mp3-spelaren lugnar tillsammans med ciggen mina nerver. Överkurs är att plocka upp en vän på vägen till statoil. Om han/hon inte var på samma ställe som du kvällen innan kan du berätta så mycket som du kommer ihåg och få ett objektivt omdöme. Var han på samma ställe kan du antingen få reda på mer du gjort (om man var lagom nykter) eller så har du någon att klaga med om han drack lika mycket som du. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Bakfylla! Detta ständiga gissel
Tillbaka
Topp