Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Bakfylla! Detta ständiga gissel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 129904" data-attributes="member: 45951"><p>När jag ändå är här...</p><p></p><p>Jag har hittat det!!! Efter många år av vånda, så kan jag stolt medela att botemedlet mot bakfylla är vatten. Inte vatten dagen efter, utan före! innan man börjar supa på! Det slog mej en morgon i duschen att en gammal fotbollstränare alltid tjatade om att det var viktigt att dricka och äta ordentligt dagen innan match för det är det kroppen kör på dagen efter. Sagt och gjort, när det vankades festa nästa gång drog jag i mej 4-5 liter vatten på dagen. För att köra experimentet fullt ut gick jag ut hårt i baren och varvade jäger och gin med den kanske inte mest välsmakande ölen i världen Red Stripe, mycket för att dess falska är grepp och kasst vänlig. Dagen efter var jag och de jag delar paradvåningen med säkra på att en dag av svåra smärtor väntade men icke! Jag mådde som en fisk på ett bryggeri och har gjort ever since...Eftersom ingen annan vet om detta ska jag nu ta pantent på att dricka vatten samma dag som man ska festa och bli skit rik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 129904, member: 45951"] När jag ändå är här... Jag har hittat det!!! Efter många år av vånda, så kan jag stolt medela att botemedlet mot bakfylla är vatten. Inte vatten dagen efter, utan före! innan man börjar supa på! Det slog mej en morgon i duschen att en gammal fotbollstränare alltid tjatade om att det var viktigt att dricka och äta ordentligt dagen innan match för det är det kroppen kör på dagen efter. Sagt och gjort, när det vankades festa nästa gång drog jag i mej 4-5 liter vatten på dagen. För att köra experimentet fullt ut gick jag ut hårt i baren och varvade jäger och gin med den kanske inte mest välsmakande ölen i världen Red Stripe, mycket för att dess falska är grepp och kasst vänlig. Dagen efter var jag och de jag delar paradvåningen med säkra på att en dag av svåra smärtor väntade men icke! Jag mådde som en fisk på ett bryggeri och har gjort ever since...Eftersom ingen annan vet om detta ska jag nu ta pantent på att dricka vatten samma dag som man ska festa och bli skit rik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Bakfylla! Detta ständiga gissel
Tillbaka
Topp