Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Bakfylla! Detta ständiga gissel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AbsolutIggy" data-source="post: 129914" data-attributes="member: 57901"><p>Att Fernet hjälper mot ont i magen kan jag bestyrka. Dock har jag inte provat som bakfylle-motmedel.</p><p></p><p>Den för mig bästa varianten brukar vara att dricka mycket (nästan en liter brukar jag klara iaf) innan man somnar på kvällen. Är ofta rätt svårt när man har kommit hem efter en rolig tur på stan och lägger sig i den varma sängen, eller så stör det de andra i lägenheten som fegade ur festen.. men det funkar om man klarar det!</p><p></p><p>Dricka vatten innan man börjar festa har jag inte provat så noga, men det funkar säkert!</p><p></p><p>Skål!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AbsolutIggy, post: 129914, member: 57901"] Att Fernet hjälper mot ont i magen kan jag bestyrka. Dock har jag inte provat som bakfylle-motmedel. Den för mig bästa varianten brukar vara att dricka mycket (nästan en liter brukar jag klara iaf) innan man somnar på kvällen. Är ofta rätt svårt när man har kommit hem efter en rolig tur på stan och lägger sig i den varma sängen, eller så stör det de andra i lägenheten som fegade ur festen.. men det funkar om man klarar det! Dricka vatten innan man börjar festa har jag inte provat så noga, men det funkar säkert! Skål! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Bakfylla! Detta ständiga gissel
Tillbaka
Topp