Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
bakkappan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lunkan83" data-source="post: 239742" data-attributes="member: 68592"><p>Jag vet inte om det här är en dum fråga. Jag har precis köpt nya grejer, och när jag kollar i instruktionerna för bindningarna finns det en del som handlar om vinkeln på bakkappan. Jag har främre bindingen i 15graders vinkel. Enligt instruktionsboken skall bakkappan ändå vara i vinkel med brädan. När jag ställer in detta så blir det svårt att vika ned kappan. </p><p>Jag åker till Hemsedal imorgon vilket gör att jag kan testa div. inställningar och tweaks själv, men jag skulle bara vilja kolla om det här är en inställning ni andra anväder också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lunkan83, post: 239742, member: 68592"] Jag vet inte om det här är en dum fråga. Jag har precis köpt nya grejer, och när jag kollar i instruktionerna för bindningarna finns det en del som handlar om vinkeln på bakkappan. Jag har främre bindingen i 15graders vinkel. Enligt instruktionsboken skall bakkappan ändå vara i vinkel med brädan. När jag ställer in detta så blir det svårt att vika ned kappan. Jag åker till Hemsedal imorgon vilket gör att jag kan testa div. inställningar och tweaks själv, men jag skulle bara vilja kolla om det här är en inställning ni andra anväder också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
bakkappan
Tillbaka
Topp