Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
bakkappan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lunkan83" data-source="post: 240038" data-attributes="member: 68592"><p>tack för svaren killar! Bindningarna jga köpt är burtons P1or. jag sitter här med resfeber... tydligen är hemsedal grymt nu! kom 20cm nysnö idag. ska snöa imorrn och fredag också, sen sol lördag och söndag. göttgöttigött gött!</p><p></p><p>Ska ialla fall testa att vinkla kappan. får se om det känns bättre <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Det blir premiär på nya utrustningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lunkan83, post: 240038, member: 68592"] tack för svaren killar! Bindningarna jga köpt är burtons P1or. jag sitter här med resfeber... tydligen är hemsedal grymt nu! kom 20cm nysnö idag. ska snöa imorrn och fredag också, sen sol lördag och söndag. göttgöttigött gött! Ska ialla fall testa att vinkla kappan. får se om det känns bättre :) Det blir premiär på nya utrustningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
bakkappan
Tillbaka
Topp