Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bakmontera santiago
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bmskier" data-source="post: 49926" data-attributes="member: 34508"><p>Nope, ingen santiago. Derimot har jag bakmontert V-Explosive, Asteroid og M103 med bra resultat. Har vårit mest happy med runnt 1.5cm; längre änn det börjar dom bli korta bak. Bakmonteringen gör skidorna märkbart mer svårsvängda i pist och gir sämre gräpp främ; fast det är ju nog into for piståkningen du vil göre det i alle fall.</p><p></p><p>Dom här 3 skidorna blev mer forutsägbare och stabilare i hög fart och flöt bättre i lössnö; och into minnst var det möjligt att stå mer upprätt / neutralt i högre hastigheter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bmskier, post: 49926, member: 34508"] Nope, ingen santiago. Derimot har jag bakmontert V-Explosive, Asteroid og M103 med bra resultat. Har vårit mest happy med runnt 1.5cm; längre änn det börjar dom bli korta bak. Bakmonteringen gör skidorna märkbart mer svårsvängda i pist och gir sämre gräpp främ; fast det är ju nog into for piståkningen du vil göre det i alle fall. Dom här 3 skidorna blev mer forutsägbare och stabilare i hög fart och flöt bättre i lössnö; och into minnst var det möjligt att stå mer upprätt / neutralt i högre hastigheter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bakmontera santiago
Tillbaka
Topp