Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bakmontering av Explosive?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Kvick" data-source="post: 59347" data-attributes="member: 16172"><p>Jag har köpt mig ett par beg. Explosive.</p><p></p><p>Nu har jag insett att föregående åkare hade bindningarna bakmonterade. Jag funderar på att montera om bindningarna då Explosive nog är tillräckligt svårsvängda ändå. Låter det vettigt? Eller vilka behärskar att åka på ett par bakmonterade Explosive?</p><p></p><p>Någon som har några tips vid montering förutom "linje mot linje"?</p><p></p><p>Olle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Kvick, post: 59347, member: 16172"] Jag har köpt mig ett par beg. Explosive. Nu har jag insett att föregående åkare hade bindningarna bakmonterade. Jag funderar på att montera om bindningarna då Explosive nog är tillräckligt svårsvängda ändå. Låter det vettigt? Eller vilka behärskar att åka på ett par bakmonterade Explosive? Någon som har några tips vid montering förutom "linje mot linje"? Olle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bakmontering av Explosive?
Tillbaka
Topp