Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bakmontering av Explosive?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 59351" data-attributes="member: 13861"><p>När jag körde Explosive testade jag t.o.m. att frammontera dom lite grand för att få in dom snabbare i svängen med följd att jag tappade lite i flyt. Dom är ju inte direkt dom snabbaste skidorna in i sväng så enligt min smak så skulle jag inte bakmontera dom alls, helt neutrala linje i linje funkar nog bäst (enligt min mening). </p><p></p><p>Har bara stött på en person som har bakmonterat dom så kraftigt och jag anar att det är han du har köpt dom av <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 59351, member: 13861"] När jag körde Explosive testade jag t.o.m. att frammontera dom lite grand för att få in dom snabbare i svängen med följd att jag tappade lite i flyt. Dom är ju inte direkt dom snabbaste skidorna in i sväng så enligt min smak så skulle jag inte bakmontera dom alls, helt neutrala linje i linje funkar nog bäst (enligt min mening). Har bara stött på en person som har bakmonterat dom så kraftigt och jag anar att det är han du har köpt dom av :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bakmontering av Explosive?
Tillbaka
Topp