Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Balaklava (rånarluva)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 150628" data-attributes="member: 49358"><p>Jag säger go for en balaclava från ett riktigt friluftsmärke. Jag köpte en på Naturkompaniet för 350:- som var gjort i Gore Winstopper tyg. Den släpper inte igenom någonting över huvudtaget. Grymt skön. Är precis kass om man ska pressa (som man får göra) på en hjälm ovanpå då tyget är så strävt att den "fastnar" i hjälmens stoppning...... Men om du bara ska köra med en balaklava. .köp en sådan... minnet sviker just nu då jag försöker minnas vad märket hette. Men iaf... happy hunting!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 150628, member: 49358"] Jag säger go for en balaclava från ett riktigt friluftsmärke. Jag köpte en på Naturkompaniet för 350:- som var gjort i Gore Winstopper tyg. Den släpper inte igenom någonting över huvudtaget. Grymt skön. Är precis kass om man ska pressa (som man får göra) på en hjälm ovanpå då tyget är så strävt att den "fastnar" i hjälmens stoppning...... Men om du bara ska köra med en balaklava. .köp en sådan... minnet sviker just nu då jag försöker minnas vad märket hette. Men iaf... happy hunting! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Balaklava (rånarluva)
Tillbaka
Topp