Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Balans och fart
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bifteksupernova" data-source="post: 513460"><p>Ska åka snowboard nu, för andra gången i år, på sportlovet vecka 7, och massa personer som aldrig har åkt innan åker med, och jag har åkt typ 2 gånger i hela mitt liv. Alla tror dock att jag är värsta proffset för att jag har sagt att jag kan stå på brädan och åka neråt. </p><p></p><p>Men jag tänkte på en sak, är det svårt att lära sig att inte på panik när man "åker för snabbt"? För när jag åkte förut i år så åkte alla förbi mig i 300 knyck, kändes det som. Också, hur håller man balansen när man åker "snabbt"?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bifteksupernova, post: 513460"] Ska åka snowboard nu, för andra gången i år, på sportlovet vecka 7, och massa personer som aldrig har åkt innan åker med, och jag har åkt typ 2 gånger i hela mitt liv. Alla tror dock att jag är värsta proffset för att jag har sagt att jag kan stå på brädan och åka neråt. Men jag tänkte på en sak, är det svårt att lära sig att inte på panik när man "åker för snabbt"? För när jag åkte förut i år så åkte alla förbi mig i 300 knyck, kändes det som. Också, hur håller man balansen när man åker "snabbt"? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Balans och fart
Tillbaka
Topp