Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ball skidfilmsintro...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sven_Johansson" data-source="post: 21417" data-attributes="member: 10341"><p>Vet inte varför men jag fick nyss en vision om ett skidfilmsintro:</p><p></p><p>Allt är filmat med helm-cam (eller helmet-cam eller vad fan det nu heter...).</p><p>En snubbe (eller tjej) öser på nedför en brant-jävla sluttning, ingen musik ännu, bara ljudet av skidorna och åkaren själv.</p><p>Åkaren i fråga närmar sig ett stup men blåser bara på i full fart rakt över stupet och faller fritt i några sekunder, fortfarande ingen musik.</p><p>När åkarens fallskärm får utlösning så börjar musiken: "Drug against war" med KMFDM. Sen öser allt på som vanligt med tuffa grabbar som gör galna stunts och hela kittet ni vet hur det går...</p><p></p><p>Hyffsade Bond-vibbar med att base-jumpa utför stup men jag tror det skulle vara en höjdare faktiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sven_Johansson, post: 21417, member: 10341"] Vet inte varför men jag fick nyss en vision om ett skidfilmsintro: Allt är filmat med helm-cam (eller helmet-cam eller vad fan det nu heter...). En snubbe (eller tjej) öser på nedför en brant-jävla sluttning, ingen musik ännu, bara ljudet av skidorna och åkaren själv. Åkaren i fråga närmar sig ett stup men blåser bara på i full fart rakt över stupet och faller fritt i några sekunder, fortfarande ingen musik. När åkarens fallskärm får utlösning så börjar musiken: "Drug against war" med KMFDM. Sen öser allt på som vanligt med tuffa grabbar som gör galna stunts och hela kittet ni vet hur det går... Hyffsade Bond-vibbar med att base-jumpa utför stup men jag tror det skulle vara en höjdare faktiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ball skidfilmsintro...
Tillbaka
Topp