Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bandit B2 el. B3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thos" data-source="post: 168976" data-attributes="member: 33698"><p>Får nog ta och tänka om ang längder. Men alla uthyrare jag stött på ha verkat tycka att 166 cm funkade bra för mig. Å andra sidan ska man väl ta i beaktning att jag kommer utvecklas och bli några kilo tyngre, så då kanske 174 cm är ett bättre val. Att välja länre ksidor än mig själv tror jag inte är nån bra idé, de skulle bli 4 eller 6 cm längre än mig då och förr i tiden när jag använd skidor längre än mig har jag upplevt dem som klumpiga. Det har varit särskillt svårt i skogen, som då blev rätt svåråkt. Dessutom åker jag för tillfället mer pist än offpist.</p><p></p><p>Men vad finns det för fördelar med B2 än B3. Jag som inte är så stor o stark kanske skulle välja en mjukare B2?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thos, post: 168976, member: 33698"] Får nog ta och tänka om ang längder. Men alla uthyrare jag stött på ha verkat tycka att 166 cm funkade bra för mig. Å andra sidan ska man väl ta i beaktning att jag kommer utvecklas och bli några kilo tyngre, så då kanske 174 cm är ett bättre val. Att välja länre ksidor än mig själv tror jag inte är nån bra idé, de skulle bli 4 eller 6 cm längre än mig då och förr i tiden när jag använd skidor längre än mig har jag upplevt dem som klumpiga. Det har varit särskillt svårt i skogen, som då blev rätt svåråkt. Dessutom åker jag för tillfället mer pist än offpist. Men vad finns det för fördelar med B2 än B3. Jag som inte är så stor o stark kanske skulle välja en mjukare B2? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bandit B2 el. B3
Tillbaka
Topp