Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bandit B2 el. B3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thos" data-source="post: 169165" data-attributes="member: 33698"><p>tack för alla svar.</p><p></p><p>Nu är det så att jag mest av tradition har valt kortare skidor, just för att de längre jag provat varit otympliga. Om jag nu köper att par skidor, så kommer jag mest att använda dem i pisten, men även åka offpist så mycket osm möjligt. Är det då en bra idé att slå till på en B2 174 cm, eller borde jag vänta och teståka olika längder hela nästa säsong, om det nu blir nån? För skistore.se hade B2 till 3.500 kr, som inte är hyfsat pris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thos, post: 169165, member: 33698"] tack för alla svar. Nu är det så att jag mest av tradition har valt kortare skidor, just för att de längre jag provat varit otympliga. Om jag nu köper att par skidor, så kommer jag mest att använda dem i pisten, men även åka offpist så mycket osm möjligt. Är det då en bra idé att slå till på en B2 174 cm, eller borde jag vänta och teståka olika längder hela nästa säsong, om det nu blir nån? För skistore.se hade B2 till 3.500 kr, som inte är hyfsat pris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bandit B2 el. B3
Tillbaka
Topp