Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
bandit xx kontra B2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Friska_Viljor" data-source="post: 52736" data-attributes="member: 7335"><p>Bandit XX har funnits i flera år och ersätts i år av B2. Som jag förstått det så är de nya B2 en helt ny skida. </p><p></p><p>Om man bara tittar på "svängradien" ser man att nya B2 har 18,5/182 där den gamla låg på 22/184. </p><p></p><p>Så det är inte samma skida längre. Det finns massor av rescensioner av XX, kolla där. </p><p></p><p>Jag skulle nog hellre ta ett par B2 än ett par XX. Eller ännu bättre ett par Stöckli <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Friska_Viljor, post: 52736, member: 7335"] Bandit XX har funnits i flera år och ersätts i år av B2. Som jag förstått det så är de nya B2 en helt ny skida. Om man bara tittar på "svängradien" ser man att nya B2 har 18,5/182 där den gamla låg på 22/184. Så det är inte samma skida längre. Det finns massor av rescensioner av XX, kolla där. Jag skulle nog hellre ta ett par B2 än ett par XX. Eller ännu bättre ett par Stöckli :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
bandit xx kontra B2
Tillbaka
Topp