Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
bandit xx kontra B2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="seasi" data-source="post: 52737" data-attributes="member: 16059"><p>Tja</p><p></p><p>Okej...nu har jag inte så mycket info om dig....hur mycket du väger, längd, hur duktig du är, hur mycket du åker osv.</p><p>Jag har inte provat den nya B2:an men som Friska Viljor säger så är det en helt ny skida om man jämför med förra årets XX. Är du efter denna typ av skidor så kommer du inte bli missnöjd om du köper XX, jag kan även rekommendera Monster 75 som ligger i samma kategori av skidor.</p><p>Hittar du ett bra pris på dessa skidor från förra året så köp någon av dom istället och lägg de pengar som du får över på själva skidåkningen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seasi, post: 52737, member: 16059"] Tja Okej...nu har jag inte så mycket info om dig....hur mycket du väger, längd, hur duktig du är, hur mycket du åker osv. Jag har inte provat den nya B2:an men som Friska Viljor säger så är det en helt ny skida om man jämför med förra årets XX. Är du efter denna typ av skidor så kommer du inte bli missnöjd om du köper XX, jag kan även rekommendera Monster 75 som ligger i samma kategori av skidor. Hittar du ett bra pris på dessa skidor från förra året så köp någon av dom istället och lägg de pengar som du får över på själva skidåkningen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
bandit xx kontra B2
Tillbaka
Topp