Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bandit XX som delar sig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kristofer-M" data-source="post: 17797" data-attributes="member: 10586"><p>är det någon mer än jag som äger ett par Bandit XX (2001) som har delat sig i bakkanten? den lilla delen längst bak på skidan faller av och sedan släpper ytbeläggningen från kärnan. har nu hänt på båda mina skidor. först trodde jag att det var yttre våld som orsakade att första skidan gick sönder. men när sedan detta även skedde med den andra skidan, helt oprovocerat, började jag fatta misstankar om dålig konstruktion... reklamationsfråga - vart vänder man sig? ska man ta det på skidförsäkringen och betala 10 % av priset, eller vända sig till Ross??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kristofer-M, post: 17797, member: 10586"] är det någon mer än jag som äger ett par Bandit XX (2001) som har delat sig i bakkanten? den lilla delen längst bak på skidan faller av och sedan släpper ytbeläggningen från kärnan. har nu hänt på båda mina skidor. först trodde jag att det var yttre våld som orsakade att första skidan gick sönder. men när sedan detta även skedde med den andra skidan, helt oprovocerat, började jag fatta misstankar om dålig konstruktion... reklamationsfråga - vart vänder man sig? ska man ta det på skidförsäkringen och betala 10 % av priset, eller vända sig till Ross?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bandit XX som delar sig
Tillbaka
Topp