Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Banff med omnejd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="coste" data-source="post: 402584" data-attributes="member: 48350"><p>Tjena! Det bär av till Calgary den 20 januari. Har siktat på Banff och har haft boendet fixat sedan länge, men nu har killen jag skulle bo hos blivit vräkt, vilket betyder att jag står utan boende.</p><p>Någon som vet hur boendeläget där borta ser ut? Har ju främst tänkt mig att bo i Banff, men andra orter i Calgarytrakten känns inte helt oaktuellt nu när jag står utan boende. Om någon har en säng extra vore det guld!</p><p>Alla tips, kommentarer och sånt tas emot varmt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="coste, post: 402584, member: 48350"] Tjena! Det bär av till Calgary den 20 januari. Har siktat på Banff och har haft boendet fixat sedan länge, men nu har killen jag skulle bo hos blivit vräkt, vilket betyder att jag står utan boende. Någon som vet hur boendeläget där borta ser ut? Har ju främst tänkt mig att bo i Banff, men andra orter i Calgarytrakten känns inte helt oaktuellt nu när jag står utan boende. Om någon har en säng extra vore det guld! Alla tips, kommentarer och sånt tas emot varmt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Banff med omnejd
Tillbaka
Topp