Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Banff
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sanders" data-source="post: 64977" data-attributes="member: 14423"><p>Banff är i ärlighetens namn ett skit ställe!!! Framför allt Sunshine.. åk aldrig dit, det är inte värt pengarna. Det är väldigt snälla backar och inte mkt offpist att hänga i granen. </p><p></p><p>Lake Louise däremot håller hög standard, gott om utmanande åk och fina offpistmöjligheter. Sen så är "byn" Lake Louise bra mkt mysigare än Banff till på köpet även om det inte finns direkt mkt att erbjuda. Shoppingen är definetivt bättre i Banff, skidor mm är minst 10-20% billigare där än i LL där det bara finns en halv sunkig affär. Om du bor i Banff så skit i Sunshine helt o hållet o sattsa på att åka till Lake Louise varje dag, det är grymt enkelt att lifta dit, tar väl en timme eller så med bil. Det tredje o närmsta området fick jag aldrig chansen att åka då det bara var en ispuckel då jag va där men jag har hört att det är lite brantare där men lägre fallhöjd.</p><p></p><p>Ha de</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sanders, post: 64977, member: 14423"] Banff är i ärlighetens namn ett skit ställe!!! Framför allt Sunshine.. åk aldrig dit, det är inte värt pengarna. Det är väldigt snälla backar och inte mkt offpist att hänga i granen. Lake Louise däremot håller hög standard, gott om utmanande åk och fina offpistmöjligheter. Sen så är "byn" Lake Louise bra mkt mysigare än Banff till på köpet även om det inte finns direkt mkt att erbjuda. Shoppingen är definetivt bättre i Banff, skidor mm är minst 10-20% billigare där än i LL där det bara finns en halv sunkig affär. Om du bor i Banff så skit i Sunshine helt o hållet o sattsa på att åka till Lake Louise varje dag, det är grymt enkelt att lifta dit, tar väl en timme eller så med bil. Det tredje o närmsta området fick jag aldrig chansen att åka då det bara var en ispuckel då jag va där men jag har hört att det är lite brantare där men lägre fallhöjd. Ha de [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Banff
Tillbaka
Topp