Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bank?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalle188" data-source="post: 212343" data-attributes="member: 58722"><p>Att ta ut pengar i EMU unionen e gratis dock lägger banken/kortföretagt på valutakurs. alltså så betalar amn lite mer än vad kursen står i dock bara något öre!! Det finns alltså ingen fast avgift(monitära unionen har förbjudit det)! Dock kostar det mkt pengar att tex ta ut pengar i Englad som har £ som valuta! </p><p>varför inte använda kort, om de lurar dig ringer du till banken sen kommer kortföretaget att säga upp avtalet med stället du handla på!!</p><p></p><p>ha det</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalle188, post: 212343, member: 58722"] Att ta ut pengar i EMU unionen e gratis dock lägger banken/kortföretagt på valutakurs. alltså så betalar amn lite mer än vad kursen står i dock bara något öre!! Det finns alltså ingen fast avgift(monitära unionen har förbjudit det)! Dock kostar det mkt pengar att tex ta ut pengar i Englad som har £ som valuta! varför inte använda kort, om de lurar dig ringer du till banken sen kommer kortföretaget att säga upp avtalet med stället du handla på!! ha det [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bank?
Tillbaka
Topp