Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bara min bindingar eller burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Addow" data-source="post: 991695" data-attributes="member: 61978"><p>Tjena jag inköpte ett par Burton Cartel EST bindningar till min Custom förra året efter att åkt ett par gång och kollat på brädan. Så har jag alltid haft hälen utan för Snowborden, hur mkt jag ens putar fram mina bindningar så har jag alltid hälen utanför och inge tå. </p><p></p><p>Har ägt ett par Union Atlas bindningar och dem lyckades jag alltid få min boot i mitten med lika mkt häl och tå över kanten</p><p></p><p>Det här med att försöka få lika mkt tå och häl över snowborden är det något som bara folk säger? eller är det bättre? för känns konstigt har alltid haft så förut från.</p><p></p><p>Mvh Eko</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Addow, post: 991695, member: 61978"] Tjena jag inköpte ett par Burton Cartel EST bindningar till min Custom förra året efter att åkt ett par gång och kollat på brädan. Så har jag alltid haft hälen utan för Snowborden, hur mkt jag ens putar fram mina bindningar så har jag alltid hälen utanför och inge tå. Har ägt ett par Union Atlas bindningar och dem lyckades jag alltid få min boot i mitten med lika mkt häl och tå över kanten Det här med att försöka få lika mkt tå och häl över snowborden är det något som bara folk säger? eller är det bättre? för känns konstigt har alltid haft så förut från. Mvh Eko [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bara min bindingar eller burton?
Tillbaka
Topp