Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Bara NM och Ride The Cow?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jon" data-source="post: 851748" data-attributes="member: 866"><p>Tävlingen i Abisko heter Überschlum, jag reserverar mig för stavningen, och brukar gå kring den tiden när det smälter på dagarna och fryser på kvällarna. Starten brukar gå efter liftstängning, varför det ofta hinner frysa på och bli, låt oss kalla dem, rättvisa förhållanden. Den sena starten är för att alla säsongare som jobbar under dagarna ska kunna vara med. Tävlingen är inte så seriös, utan kanske mer en form av klubbmästerskap. Men startfältet brukar vara imponerande, och då kanske speciellt i herrarnas alpinklass och telisklass. Information om den brukar dyka upp på anläggningarna där uppe när det drar ihop sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jon, post: 851748, member: 866"] Tävlingen i Abisko heter Überschlum, jag reserverar mig för stavningen, och brukar gå kring den tiden när det smälter på dagarna och fryser på kvällarna. Starten brukar gå efter liftstängning, varför det ofta hinner frysa på och bli, låt oss kalla dem, rättvisa förhållanden. Den sena starten är för att alla säsongare som jobbar under dagarna ska kunna vara med. Tävlingen är inte så seriös, utan kanske mer en form av klubbmästerskap. Men startfältet brukar vara imponerande, och då kanske speciellt i herrarnas alpinklass och telisklass. Information om den brukar dyka upp på anläggningarna där uppe när det drar ihop sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Bara NM och Ride The Cow?
Tillbaka
Topp