Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bärbar Dator, Vilken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JackL" data-source="post: 207638" data-attributes="member: 56980"><p>Mac är helt säkert för virus eftersom det inte finns några virus till dom. </p><p>Sen är det omöjligt att hacka sig in på dom.</p><p></p><p>En liten sak min datakunskapslärare berättade för mig var att det står 3 st macar av äldre modell i australien som är öppna för omvärlden att försöka hacka sig in på. Detta för att kolla hur säkra dom är, och den som lyckas får 1 000 000 dollar. 1 har lyckats komma in, den enda på typ 15 år. Men han va endast inne några minuter. SÄKRA GREJER!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JackL, post: 207638, member: 56980"] Mac är helt säkert för virus eftersom det inte finns några virus till dom. Sen är det omöjligt att hacka sig in på dom. En liten sak min datakunskapslärare berättade för mig var att det står 3 st macar av äldre modell i australien som är öppna för omvärlden att försöka hacka sig in på. Detta för att kolla hur säkra dom är, och den som lyckas får 1 000 000 dollar. 1 har lyckats komma in, den enda på typ 15 år. Men han va endast inne några minuter. SÄKRA GREJER! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bärbar Dator, Vilken?
Tillbaka
Topp