Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bärd tips önskas! kanske en burton bullet 159...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 359808" data-attributes="member: 55515"><p>Custom fungear INTE som allround bräda för honom. Tyvär. 85 pannor med 44 i skor?</p><p></p><p>Jag väger 74 pannor och har 44.5 i skor. Därav två anledningar att den inte fungerar.</p><p></p><p>1. Sko storleken- Du kan inte åka seriöst puder med den, för smal. Testa skråa där det är lite hårt och du kommer svära som fan efter en stund.</p><p></p><p>2. Vikten. med 85 pannor blir den för mjuk för att kunna åka fort med. </p><p></p><p>Därav att jag rekommenderar att köpa en styvare bräda. T.ex en Baron es alt min unity pride (Baron es är ju bättre men betydligt dyrare än min pride :P)::</p><p></p><p>Du ska ha en hård bräda med dina 84 kilo! </p><p></p><p>Custom är världens bästa allround bräda enligt mig OM man väger under 75 och har små fötter. Älskar den som lek bräda i pisten och bredvid men det går inte att åka seriöst på den...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 359808, member: 55515"] Custom fungear INTE som allround bräda för honom. Tyvär. 85 pannor med 44 i skor? Jag väger 74 pannor och har 44.5 i skor. Därav två anledningar att den inte fungerar. 1. Sko storleken- Du kan inte åka seriöst puder med den, för smal. Testa skråa där det är lite hårt och du kommer svära som fan efter en stund. 2. Vikten. med 85 pannor blir den för mjuk för att kunna åka fort med. Därav att jag rekommenderar att köpa en styvare bräda. T.ex en Baron es alt min unity pride (Baron es är ju bättre men betydligt dyrare än min pride :P):: Du ska ha en hård bräda med dina 84 kilo! Custom är världens bästa allround bräda enligt mig OM man väger under 75 och har små fötter. Älskar den som lek bräda i pisten och bredvid men det går inte att åka seriöst på den... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bärd tips önskas! kanske en burton bullet 159...
Tillbaka
Topp