Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Barjobb sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="seejay" data-source="post: 127074" data-attributes="member: 42225"><p>Tja!</p><p>Vill (ska) ner till alperna i vinter men har inte bestämt mig helt för vart exakt ännu..</p><p>Österrike och framförallt Schweiz e ja sugen på.</p><p>Hur som helst, håller på o letar jobb, men det är inte helt lätt utan kontakter om man inte tar o beger sig ner och pratar för sig på plats känns det som...</p><p>Jag har jobbat i bar i snart 2 år och skulle gärna göra det även i vinter. Någon som har några tips?</p><p>Har jobbat både som barback och bartender och kan tänka mig att ta jobb som vilket som.</p><p>Jobbade på Bygget i Åre i vintras o har varit anställd på Berns i Stockholm i snart 2 år. Båda e sjyssta ställen så referenser har jag.</p><p>Pratar en del tyska (MVG i steg 4, men det säger kanske inte så mkt..) men ingen franska.</p><p>Skulle va jävligt kul om man kunde hitta nåt barjobb, trivs riktigt bra med det!</p><p>Är glad för all hjälp ja kan få..</p><p>//Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seejay, post: 127074, member: 42225"] Tja! Vill (ska) ner till alperna i vinter men har inte bestämt mig helt för vart exakt ännu.. Österrike och framförallt Schweiz e ja sugen på. Hur som helst, håller på o letar jobb, men det är inte helt lätt utan kontakter om man inte tar o beger sig ner och pratar för sig på plats känns det som... Jag har jobbat i bar i snart 2 år och skulle gärna göra det även i vinter. Någon som har några tips? Har jobbat både som barback och bartender och kan tänka mig att ta jobb som vilket som. Jobbade på Bygget i Åre i vintras o har varit anställd på Berns i Stockholm i snart 2 år. Båda e sjyssta ställen så referenser har jag. Pratar en del tyska (MVG i steg 4, men det säger kanske inte så mkt..) men ingen franska. Skulle va jävligt kul om man kunde hitta nåt barjobb, trivs riktigt bra med det! Är glad för all hjälp ja kan få.. //Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Barjobb sökes!
Tillbaka
Topp