Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
barmarksträning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 418571" data-attributes="member: 45343"><p>3</p><p></p><p></p><p>FF, vi är en Besserwisser på spåret här! Eftersom överkroppens uppbyggnad är en av de viktigaste </p><p>faktorerna för brant skidåkning så kan jag tyvärr inte hålla med ditt skitsnack....</p><p></p><p>Efter att utfört denna träningsdos under ett flertalet år så känner jag bara hur utvecklande det varit </p><p>under vägens gång. Min utveckling har gått från att varit en ynklig liten tax till en stor och urstark </p><p>pittbull! Inte heller att förglömma vilken hårresande brantåkning jag har på schemat....</p><p></p><p>E tardi....</p><p></p><p>PS. Är det bara jag som ser dessa skumma radbrytningar när jag redigerar ett inlägg? Safari + FR.se är inte en 100% kombination....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 418571, member: 45343"] 3 FF, vi är en Besserwisser på spåret här! Eftersom överkroppens uppbyggnad är en av de viktigaste faktorerna för brant skidåkning så kan jag tyvärr inte hålla med ditt skitsnack.... Efter att utfört denna träningsdos under ett flertalet år så känner jag bara hur utvecklande det varit under vägens gång. Min utveckling har gått från att varit en ynklig liten tax till en stor och urstark pittbull! Inte heller att förglömma vilken hårresande brantåkning jag har på schemat.... E tardi.... PS. Är det bara jag som ser dessa skumma radbrytningar när jag redigerar ett inlägg? Safari + FR.se är inte en 100% kombination.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
barmarksträning
Tillbaka
Topp