Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Barn, mat, topptur, tåg...Vart åker vi 2024?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fati" data-source="post: 1280112"><p>Nattåg fram till byn har jag inte hittat i alperna än. Men skulle vara bra att få tips på det. Jag tror det är bara Åre/Trille/Duved etc och Riksgränsen osv som man nå med Nattåg direkt till byn. Oftast blir det en inte så roligt sista ben med buss och småtåg.</p><p>Jag skulle säga att du borde börja med att kolla vart man kommer bäst med tåg. Nattåg är ju ÖBB som går till Innsbruck/ München och Zürich från Hamburg, Eller Snälltåget till Innsbruck förbi Zillertal...</p><p></p><p>Men att göra en tårgresa till Alperna med barn är inget större problem. Been there, done that (2 och 5 åriga barn).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fati, post: 1280112"] Nattåg fram till byn har jag inte hittat i alperna än. Men skulle vara bra att få tips på det. Jag tror det är bara Åre/Trille/Duved etc och Riksgränsen osv som man nå med Nattåg direkt till byn. Oftast blir det en inte så roligt sista ben med buss och småtåg. Jag skulle säga att du borde börja med att kolla vart man kommer bäst med tåg. Nattåg är ju ÖBB som går till Innsbruck/ München och Zürich från Hamburg, Eller Snälltåget till Innsbruck förbi Zillertal... Men att göra en tårgresa till Alperna med barn är inget större problem. Been there, done that (2 och 5 åriga barn). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Barn, mat, topptur, tåg...Vart åker vi 2024?
Tillbaka
Topp