Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
barnskidor, lämplig längd, craving eller inte ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maxen6" data-source="post: 596254" data-attributes="member: 90079"><p>skulle nog utan problem köra på ett par skidor med midja,gärna en nyare variant.</p><p>mer vunnet än försvunnet skulle jag säga.</p><p>bindningarna,material,kanter,vikt, sättet att få dom sålda sen när dom är för små bla bla...</p><p></p><p>gällande längden så försök hamna vid hakan/ näsan på dom,beroende på vem det är som är den som vågar mer och den andra.</p><p></p><p>sen.. vet att mina föräldrar köpte ett par skidor åt min syster som är 6, där man byter skidor under en period på 3 år tror jag det är.</p><p>tex 80 --> 90-->110 ex.</p><p>detta erbjudande har dom sett i tyskland eller om det var i tjeckien.</p><p>kan hända att det kanske finns något sånt erbjudande där ni håller till!</p><p></p><p>//max</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maxen6, post: 596254, member: 90079"] skulle nog utan problem köra på ett par skidor med midja,gärna en nyare variant. mer vunnet än försvunnet skulle jag säga. bindningarna,material,kanter,vikt, sättet att få dom sålda sen när dom är för små bla bla... gällande längden så försök hamna vid hakan/ näsan på dom,beroende på vem det är som är den som vågar mer och den andra. sen.. vet att mina föräldrar köpte ett par skidor åt min syster som är 6, där man byter skidor under en period på 3 år tror jag det är. tex 80 --> 90-->110 ex. detta erbjudande har dom sett i tyskland eller om det var i tjeckien. kan hända att det kanske finns något sånt erbjudande där ni håller till! //max [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
barnskidor, lämplig längd, craving eller inte ?
Tillbaka
Topp