Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Barnskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erixon" data-source="post: 135059" data-attributes="member: 14212"><p>Sele???? </p><p>Bland det farligaset du kan ta på ditt barn! </p><p>Hur använder du selen? </p><p>Låter du ditt barn åka och svänga själv och har den som hjälp när barnet åker för fort?</p><p></p><p>ELLER låter du barnet åka rakt ner utan och svänga och när barnet ska stanna så bromsar du och ger barnet världens bakvikt??? Det senare senariot gör att barnet tror att man stannar genom att luta sig JÄTTE mycket bakåt... Och vad händer då jo det går ännu fottare... </p><p></p><p>En tanke till vi säger att ni åker lungt o fint i en blå backe barnet svänger och håller koll själv. sen kommer det en fart dåre på 14 som inte har så stor koll och kör rakt in i bandet som är mellan er! Vad händer då??? jag vill inte veta och jag hoppas aldrig att det har hänt eller kommer att hända!</p><p></p><p>Gör som ni vill men jag hoppas ni fick en tanke iaf!</p><p>// Johan</p><p></p><p>Använd riktiga skidor från början det blir lättare för barnet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erixon, post: 135059, member: 14212"] Sele???? Bland det farligaset du kan ta på ditt barn! Hur använder du selen? Låter du ditt barn åka och svänga själv och har den som hjälp när barnet åker för fort? ELLER låter du barnet åka rakt ner utan och svänga och när barnet ska stanna så bromsar du och ger barnet världens bakvikt??? Det senare senariot gör att barnet tror att man stannar genom att luta sig JÄTTE mycket bakåt... Och vad händer då jo det går ännu fottare... En tanke till vi säger att ni åker lungt o fint i en blå backe barnet svänger och håller koll själv. sen kommer det en fart dåre på 14 som inte har så stor koll och kör rakt in i bandet som är mellan er! Vad händer då??? jag vill inte veta och jag hoppas aldrig att det har hänt eller kommer att hända! Gör som ni vill men jag hoppas ni fick en tanke iaf! // Johan Använd riktiga skidor från början det blir lättare för barnet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Barnskidor
Tillbaka
Topp