Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Barnvakt 3dalarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmapemman" data-source="post: 28158" data-attributes="member: 30202"><p>Hej! Jag är lite nyfiken på barnvaktsjobbet! Hur mycket och ofta? Är det heltid eller bara någon gång ibland? Bor ni i Tre Dalarna permanent eller är ni nere över säsongen?Jag är 25 år, har jobbat som reseledare i Alperna, som fritidsledare och på läger för rörelsehindrade barn så jag är en tämligen rutinerad pulka- och skidåkare om jag får säga det själv! Berätta gärna mer om jobbet. Jag funderar på att åka ner denna säsong. Emma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmapemman, post: 28158, member: 30202"] Hej! Jag är lite nyfiken på barnvaktsjobbet! Hur mycket och ofta? Är det heltid eller bara någon gång ibland? Bor ni i Tre Dalarna permanent eller är ni nere över säsongen?Jag är 25 år, har jobbat som reseledare i Alperna, som fritidsledare och på läger för rörelsehindrade barn så jag är en tämligen rutinerad pulka- och skidåkare om jag får säga det själv! Berätta gärna mer om jobbet. Jag funderar på att åka ner denna säsong. Emma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Barnvakt 3dalarna
Tillbaka
Topp