Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Barnvaktshjälp i Verbier sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evol1" data-source="post: 520843" data-attributes="member: 82699"><p>Tja Mangan!</p><p></p><p>Kallt att ni vistas i Verbier under så lång tid med er nästan nyfödde!</p><p>Inget knäcker lite skön utförsåkning, såhär i mörkertimman.</p><p>Jag kan passa eran lilla plutt lite där nere om du vill.</p><p>Jag kommer att vistas i trakten lite då jag själv behöver</p><p>Öva lite på mina 360´s.</p><p>Jag är van vid att passa barn då jag själv har ca 9 stycken (lite utspridda över landet).</p><p>Har precis muckat ifrån kåken, efter att ha suttit inne i 3 år ( inget barnporrmål eller nåt =D ), och som du förstår så har jag en del åkning att “ta igen"?</p><p>Bli inte skrämd av att jag suttit i finkan då detta endast blev ett resultat av att jag valde ett dåligt sätt att finansiera min “endless summer", om du förstår vad jag menar!?</p><p>Jag är helt reko.</p><p>Jag fikar o sånt minst 18 gånger om året med mina ungar och vet därmed hur man tar hand om så telningar.</p><p>Adda mej om detta känns intressant!?</p><p></p><p>Vänligen</p><p></p><p>Bosse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evol1, post: 520843, member: 82699"] Tja Mangan! Kallt att ni vistas i Verbier under så lång tid med er nästan nyfödde! Inget knäcker lite skön utförsåkning, såhär i mörkertimman. Jag kan passa eran lilla plutt lite där nere om du vill. Jag kommer att vistas i trakten lite då jag själv behöver Öva lite på mina 360´s. Jag är van vid att passa barn då jag själv har ca 9 stycken (lite utspridda över landet). Har precis muckat ifrån kåken, efter att ha suttit inne i 3 år ( inget barnporrmål eller nåt =D ), och som du förstår så har jag en del åkning att “ta igen"? Bli inte skrämd av att jag suttit i finkan då detta endast blev ett resultat av att jag valde ett dåligt sätt att finansiera min “endless summer", om du förstår vad jag menar!? Jag är helt reko. Jag fikar o sånt minst 18 gånger om året med mina ungar och vet därmed hur man tar hand om så telningar. Adda mej om detta känns intressant!? Vänligen Bosse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Barnvaktshjälp i Verbier sökes
Tillbaka
Topp