Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Baron vs. Canyon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deza" data-source="post: 89451" data-attributes="member: 35067"><p>Dom jag kört på innan är</p><p>Libtech Jamie lynn: skräp gick sönder 2ggr den tredja jag fick var ok dock är den lika hård som en stålbit och har fått vatten i belaget.</p><p></p><p>Santa cruze tror den hette t58 eller nått, den var ok dock för smal lite hårdare flex än baron.</p><p></p><p>Jag trode att en bredare bräda skulle vara långsammare mellan svängarna dock var baron inte alls det, </p><p>Den är ju ganska mjuk tycker jag men jag väger rätt många kg mer än dig oxå.</p><p>Men har du haft en burton innan som du gillat så borde baron vara perfekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deza, post: 89451, member: 35067"] Dom jag kört på innan är Libtech Jamie lynn: skräp gick sönder 2ggr den tredja jag fick var ok dock är den lika hård som en stålbit och har fått vatten i belaget. Santa cruze tror den hette t58 eller nått, den var ok dock för smal lite hårdare flex än baron. Jag trode att en bredare bräda skulle vara långsammare mellan svängarna dock var baron inte alls det, Den är ju ganska mjuk tycker jag men jag väger rätt många kg mer än dig oxå. Men har du haft en burton innan som du gillat så borde baron vara perfekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Baron vs. Canyon?
Tillbaka
Topp