Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bartenderutbildning nåt att ha inför säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OHellsing" data-source="post: 1033754" data-attributes="member: 108610"><p>Mitt tips är att skaffa dig erfarenhet från bar istället för en utbildning i t.ex. Magaluf. </p><p>Jag har jobbat som bartender och senare barchef och min högst subjektiva åsikt är att folk som har jobbat lite men inte är utbildade är betydligt bättre att anställa än de som gått utbildning men inte jobbat. </p><p></p><p>Om det sen är så att du får jobb på grund av din utbildning så är det ju kalas, men det vettefan. </p><p></p><p></p><p>Ursäkta om jag är lite bitter osv...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OHellsing, post: 1033754, member: 108610"] Mitt tips är att skaffa dig erfarenhet från bar istället för en utbildning i t.ex. Magaluf. Jag har jobbat som bartender och senare barchef och min högst subjektiva åsikt är att folk som har jobbat lite men inte är utbildade är betydligt bättre att anställa än de som gått utbildning men inte jobbat. Om det sen är så att du får jobb på grund av din utbildning så är det ju kalas, men det vettefan. Ursäkta om jag är lite bitter osv... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bartenderutbildning nåt att ha inför säsong?
Tillbaka
Topp