Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bartenderutbildning nåt att ha inför säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="soja93" data-source="post: 1033807" data-attributes="member: 142391"><p>Jag märkte då inte av nån bitterhet! Bara ett bra svar rakt på sak, så tack. Grejen är att erfarenhet inte är det lättaste att skaffa. Dels växer inte jobben på träd, dels har jag fullt upp fram till sommaren, och därefter redan inplanerat sommarjobb.</p><p></p><p>Jag har dock lite erfarenhet från restaurang som kan komma till nytta. Jobbade nämligen 2-3 ggr/vecka på en restaurang under ett år, detta kan säkert vara meriterande. Men grejen är att jag inte oroar mig över att få jobb, utan att jag får ett jobb jag inte trivs med. Jag kan dock tänka mig att bartender kan vara rätt kul och kanske inte alltför långrandigt, samt att man kan "utbilda" sig till det relativt enkelt. Därav intresset av en sådan utbildning.</p><p></p><p>Men hursom, tack för svar, skall beaktas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="soja93, post: 1033807, member: 142391"] Jag märkte då inte av nån bitterhet! Bara ett bra svar rakt på sak, så tack. Grejen är att erfarenhet inte är det lättaste att skaffa. Dels växer inte jobben på träd, dels har jag fullt upp fram till sommaren, och därefter redan inplanerat sommarjobb. Jag har dock lite erfarenhet från restaurang som kan komma till nytta. Jobbade nämligen 2-3 ggr/vecka på en restaurang under ett år, detta kan säkert vara meriterande. Men grejen är att jag inte oroar mig över att få jobb, utan att jag får ett jobb jag inte trivs med. Jag kan dock tänka mig att bartender kan vara rätt kul och kanske inte alltför långrandigt, samt att man kan "utbilda" sig till det relativt enkelt. Därav intresset av en sådan utbildning. Men hursom, tack för svar, skall beaktas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bartenderutbildning nåt att ha inför säsong?
Tillbaka
Topp