Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Basic inom fotografering....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Guiseppi_Suffermountain" data-source="post: 106185" data-attributes="member: 30029"><p>Tja! Vad det gäller redigeringsprogram tycker jag personligen att photoshop är grymt bra, en jäkla skillnad emot gratis program, men de beror ju på vad du vill kunna göra med bilderna... </p><p></p><p>De flesta digitalkameror idag har ingen större fördröjning, oftast räcker det att man håller ner knappen halvvägs så att kameran fokuserar först och sen trycker fullt ut när åkaren är i rätt position. Kan du lägga lite mer pengar och få en systemkamera kan jag lova att du kommer att få bättre bilder och utvecklas mer i din fotografering.</p><p>Lycka till! //JL</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Guiseppi_Suffermountain, post: 106185, member: 30029"] Tja! Vad det gäller redigeringsprogram tycker jag personligen att photoshop är grymt bra, en jäkla skillnad emot gratis program, men de beror ju på vad du vill kunna göra med bilderna... De flesta digitalkameror idag har ingen större fördröjning, oftast räcker det att man håller ner knappen halvvägs så att kameran fokuserar först och sen trycker fullt ut när åkaren är i rätt position. Kan du lägga lite mer pengar och få en systemkamera kan jag lova att du kommer att få bättre bilder och utvecklas mer i din fotografering. Lycka till! //JL [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Basic inom fotografering....
Tillbaka
Topp