Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Basketlinnen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brpbrpbrp" data-source="post: 408526" data-attributes="member: 44818"><p>Jag säger såhär, alla får klä sig hur fan dem vill, vill alla se ut som de grymmaste och "dopaeste" (ursäkta, kom inte på någon bättre stavning) proffsen så får man väll göra det, finns miljontals frågor om "varför har folk byxor i 10 storlekar för stora" och blablabla, sköt er själva. Fattar inte varför endel tar de som är prylfixerade som att dem bara åker för att se cool ut , och inte ha kul. Alla som vistas är där för att ha kul, iaf till absolut största del, och visst, jag tycker det är ruggit coolt med folk som har sin egen stil. Men det är endå den här "gansgter-hophop-bling-bling-rappare-stilen" som är lite av det nya. Och jag tycker det är så löjligt att folk ska hålla på o gnälla hela tiden, sköt er själva, så ses vi i backen. ska packa inför en vecka i åre nu <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> puss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brpbrpbrp, post: 408526, member: 44818"] Jag säger såhär, alla får klä sig hur fan dem vill, vill alla se ut som de grymmaste och "dopaeste" (ursäkta, kom inte på någon bättre stavning) proffsen så får man väll göra det, finns miljontals frågor om "varför har folk byxor i 10 storlekar för stora" och blablabla, sköt er själva. Fattar inte varför endel tar de som är prylfixerade som att dem bara åker för att se cool ut , och inte ha kul. Alla som vistas är där för att ha kul, iaf till absolut största del, och visst, jag tycker det är ruggit coolt med folk som har sin egen stil. Men det är endå den här "gansgter-hophop-bling-bling-rappare-stilen" som är lite av det nya. Och jag tycker det är så löjligt att folk ska hålla på o gnälla hela tiden, sköt er själva, så ses vi i backen. ska packa inför en vecka i åre nu :) puss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Basketlinnen.
Tillbaka
Topp