Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Basketlinnen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="k-cat" data-source="post: 431679" data-attributes="member: 84157"><p>vad är det som säger att man bara för att man bryr sig om vad man har på sig i backen inte tycker att det är kul att åka? är så trött på allt jävla präktigt skitsnack om "äkta" hit och dit. är man äkta "ska man minsann inte bry sig om hur man ser ut - utan tänk FUNKTION". aaarrrgh, vad tråkigt.</p><p></p><p>bla bla bla. man kan tycka att skidåkning är det bästa i livet trots att man nästan skulle dö för det där sjukt snygga basketlinnet. det finns liksom ingen motsättning i det! </p><p></p><p>/tant-kcat </p><p>(som verkligen inte åker i basketlinne, men uppskattar folk som bryr sig om vad de har på sig. och folk som inte gör det! bara de inte klagar på andra)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="k-cat, post: 431679, member: 84157"] vad är det som säger att man bara för att man bryr sig om vad man har på sig i backen inte tycker att det är kul att åka? är så trött på allt jävla präktigt skitsnack om "äkta" hit och dit. är man äkta "ska man minsann inte bry sig om hur man ser ut - utan tänk FUNKTION". aaarrrgh, vad tråkigt. bla bla bla. man kan tycka att skidåkning är det bästa i livet trots att man nästan skulle dö för det där sjukt snygga basketlinnet. det finns liksom ingen motsättning i det! /tant-kcat (som verkligen inte åker i basketlinne, men uppskattar folk som bryr sig om vad de har på sig. och folk som inte gör det! bara de inte klagar på andra) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Basketlinnen.
Tillbaka
Topp