Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst åkning just nu (på fredag)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 945404" data-attributes="member: 63059"><p>Som det ser ut för kommande vecka, sa ser det inte bra ut i frankrike, ingen nysnö pa flera veckor, även om snödjupet ser bra ut sa är det mesta uppkört,, Var uppe pa Grand Montets igar,, det var en hyfsad dag men fick hajka mycket, jag följer själv prognosen da jag ska ha en langweekend fran torsdag för lite puder är det tänk, far besök fran Sverige sa jag har lovat puder, men vi lär fa köra langt,,, som det ser ut nu,, undvik franska alperna, uppkört och franskt vinterlov, jag ska halla ett extra öga pa Engelberg och St Anton, det ser ut som bästa just nu om inte nagot drastiskt sker med vädret,, Man nar även Pyreneerna pa under 7 tim fran Geneve,, västra delen har riktigt mycket snö, och det ska bli kallare, brukar komma dump där när vädret slar om,,, Pyreneerna är även billigare än alperna,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 945404, member: 63059"] Som det ser ut för kommande vecka, sa ser det inte bra ut i frankrike, ingen nysnö pa flera veckor, även om snödjupet ser bra ut sa är det mesta uppkört,, Var uppe pa Grand Montets igar,, det var en hyfsad dag men fick hajka mycket, jag följer själv prognosen da jag ska ha en langweekend fran torsdag för lite puder är det tänk, far besök fran Sverige sa jag har lovat puder, men vi lär fa köra langt,,, som det ser ut nu,, undvik franska alperna, uppkört och franskt vinterlov, jag ska halla ett extra öga pa Engelberg och St Anton, det ser ut som bästa just nu om inte nagot drastiskt sker med vädret,, Man nar även Pyreneerna pa under 7 tim fran Geneve,, västra delen har riktigt mycket snö, och det ska bli kallare, brukar komma dump där när vädret slar om,,, Pyreneerna är även billigare än alperna,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst åkning just nu (på fredag)
Tillbaka
Topp