Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst fest i alperna?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olichor" data-source="post: 1046802" data-attributes="member: 135950"><p>Tycker du är helt rätt ute. </p><p></p><p>Både ställena har sina positiva och negativa sidor. </p><p></p><p>Afterskin vill jag nog säga att Val T tar (La Foulie Douce). </p><p>Dock är St Anton fortfarande väldigt bra med!! </p><p></p><p>Utelivet på kvällarna är bättre i Val T, där har du en ordentlig klubb (brukar dock vara extremt packat med folk). </p><p></p><p>Vill inte säga att St Anton riktigt har en klubb, som säsongare så hade jag det grymt kul i St Anton ändå. </p><p></p><p>V.8 var klart bäst på båda orterna. V.9 var ok, men v.8 är klart bättre. </p><p></p><p>Väldigt svårt val, men det är klart en av dessa orterna som ni ska ta om fest är viktigt! Kan dock inte säga vad jag hade valt om jag fått möjlighet, ska dock ner till St Anton över sportlovsveckorna samt nyår så personligen ligger nog St Anton lite närmare hjärtat ändå! :D</p><p></p><p>EDIT: Och vad gäller skidåkningen så är den väldigt lik. Det ända som utmärker Val T lite är att parken är något bättre. Men i pist- och offpistväg så finns det riktigt bra möjligheter på båda orterna. Hör av dig om du har några frågor!! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olichor, post: 1046802, member: 135950"] Tycker du är helt rätt ute. Både ställena har sina positiva och negativa sidor. Afterskin vill jag nog säga att Val T tar (La Foulie Douce). Dock är St Anton fortfarande väldigt bra med!! Utelivet på kvällarna är bättre i Val T, där har du en ordentlig klubb (brukar dock vara extremt packat med folk). Vill inte säga att St Anton riktigt har en klubb, som säsongare så hade jag det grymt kul i St Anton ändå. V.8 var klart bäst på båda orterna. V.9 var ok, men v.8 är klart bättre. Väldigt svårt val, men det är klart en av dessa orterna som ni ska ta om fest är viktigt! Kan dock inte säga vad jag hade valt om jag fått möjlighet, ska dock ner till St Anton över sportlovsveckorna samt nyår så personligen ligger nog St Anton lite närmare hjärtat ändå! :D EDIT: Och vad gäller skidåkningen så är den väldigt lik. Det ända som utmärker Val T lite är att parken är något bättre. Men i pist- och offpistväg så finns det riktigt bra möjligheter på båda orterna. Hör av dig om du har några frågor!! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst fest i alperna?!
Tillbaka
Topp