Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bäst för uppkört?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Majsansa" data-source="post: 1308663" data-attributes="member: 191644"><p>Har tidigare åkt mkt i Sverige/Norge men numera hellre tar oss till alperna. Kanske pga varma vintrar senaste åren, men backarna söderut hållet inte ihop så länge på dagen och blir snabbt uppkörda och när jag nu ska köpa nya skidor funderar jag på att frångå en ren pistskida även om jag åker mest pist, just för att underlaget ändras så tidigt på dagen.</p><p></p><p>Vilka är era bästa tips? Vilka passar bäst om det är mkt uppkört? </p><p>Medelbra 40+ åkare som med åren också är lite försiktig och sätter sköna åk framför fart och hellre har en skida som hjälper mig än är allt för utmanande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Majsansa, post: 1308663, member: 191644"] Har tidigare åkt mkt i Sverige/Norge men numera hellre tar oss till alperna. Kanske pga varma vintrar senaste åren, men backarna söderut hållet inte ihop så länge på dagen och blir snabbt uppkörda och när jag nu ska köpa nya skidor funderar jag på att frångå en ren pistskida även om jag åker mest pist, just för att underlaget ändras så tidigt på dagen. Vilka är era bästa tips? Vilka passar bäst om det är mkt uppkört? Medelbra 40+ åkare som med åren också är lite försiktig och sätter sköna åk framför fart och hellre har en skida som hjälper mig än är allt för utmanande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bäst för uppkört?
Tillbaka
Topp