Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bäst I Backen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ASberg" data-source="post: 61188"><p>Vilken musik e egentligen bäst i backen?</p><p>själv gillar jag att lyssna på band som Mando Diao och Halo Gordie för att mina andra favvo band(AC/DC,Metallica)är lite för hårda,samt att jag hatar hip-hop och rap...det är nog dom sämsta musik typerna som finns,till och med värre än techno och trance.</p><p>Det ska vara rock,punk,punk-rock,pop-rock,metal eller gammal svensk musik som cornelis,annars får det va.</p><p>men i alla fall,kan ni ge några fina tips....i och för sig var ju RUN DMC ganska bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ASberg, post: 61188"] Vilken musik e egentligen bäst i backen? själv gillar jag att lyssna på band som Mando Diao och Halo Gordie för att mina andra favvo band(AC/DC,Metallica)är lite för hårda,samt att jag hatar hip-hop och rap...det är nog dom sämsta musik typerna som finns,till och med värre än techno och trance. Det ska vara rock,punk,punk-rock,pop-rock,metal eller gammal svensk musik som cornelis,annars får det va. men i alla fall,kan ni ge några fina tips....i och för sig var ju RUN DMC ganska bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bäst I Backen?
Tillbaka
Topp