Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bäst i världen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jahren" data-source="post: 43732" data-attributes="member: 45041"><p>Oj.. ingen har ju svarat!!!!!,.. ganska gammal tråd men!!... jag tor jag ska försöka mej på att svara..</p><p></p><p>1. Världens bästa skidor - Vita dynastar från sent åttital med ett namn som jag absolut inte minns.</p><p>2. Världens bästa skidort - Valdres(norge)</p><p>3. Världens brantaste backe - Nedförsbacken i hallandsåsen</p><p>4. Världens värsta skidtrix - fakie zerospin</p><p>5. Världens bästa partytrix - PÅ en varm sommardag når pungen hänger lågt kan man med extreemt kontrolerad muskelkraft få pungen att gunga up och ner.</p><p>6. Världens bästa offpist - </p><p>7. Världens bästa afterski - sova</p><p>8. Världens bästa offpistskidor - </p><p>9. Världens bästa twintips - Dom som jag tänkte göra av mina gamla dynastar...</p><p>10. Världens bästa skidåkare - Even w Jahren</p><p>11. Världens värsta skidåkare - Hans mamma</p><p>12. Världens hårdaste ställda bindningar - Silvertejpen</p><p>13. Världens hårdaste skidåkare - det måste vara silvertejpen det också... eller A Tomba. han va stenhård..</p><p>14. Världens bästa deepskier - </p><p>15. Världens värsta whatever - </p><p>16. Världens bästa ställning - hocky baklänges.. lr menade du i backen?</p><p>17. Världens snabbaste skidåkare - det måste ju vara </p><p>18. Världens bästa puckel - den där kullen utanför malmö!!!</p><p>19. Världens sämsta puckel - Nä.. där har vi kullen utanför malmö</p><p>20. Världens sämsta afterwhatevertrix - dra ner byxorna......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jahren, post: 43732, member: 45041"] Oj.. ingen har ju svarat!!!!!,.. ganska gammal tråd men!!... jag tor jag ska försöka mej på att svara.. 1. Världens bästa skidor - Vita dynastar från sent åttital med ett namn som jag absolut inte minns. 2. Världens bästa skidort - Valdres(norge) 3. Världens brantaste backe - Nedförsbacken i hallandsåsen 4. Världens värsta skidtrix - fakie zerospin 5. Världens bästa partytrix - PÅ en varm sommardag når pungen hänger lågt kan man med extreemt kontrolerad muskelkraft få pungen att gunga up och ner. 6. Världens bästa offpist - 7. Världens bästa afterski - sova 8. Världens bästa offpistskidor - 9. Världens bästa twintips - Dom som jag tänkte göra av mina gamla dynastar... 10. Världens bästa skidåkare - Even w Jahren 11. Världens värsta skidåkare - Hans mamma 12. Världens hårdaste ställda bindningar - Silvertejpen 13. Världens hårdaste skidåkare - det måste vara silvertejpen det också... eller A Tomba. han va stenhård.. 14. Världens bästa deepskier - 15. Världens värsta whatever - 16. Världens bästa ställning - hocky baklänges.. lr menade du i backen? 17. Världens snabbaste skidåkare - det måste ju vara 18. Världens bästa puckel - den där kullen utanför malmö!!! 19. Världens sämsta puckel - Nä.. där har vi kullen utanför malmö 20. Världens sämsta afterwhatevertrix - dra ner byxorna...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bäst i världen?
Tillbaka
Topp