Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bäst i världen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 43733" data-attributes="member: 28432"><p>Kunde inte hålla mig.</p><p></p><p>1. Världens bästa skidor- Kniessel Supafly.</p><p>2. Världens bästa skidort- Idre.</p><p>3. Världens brantaste backe- Västbacken i Idre.</p><p>4. Världens värsta skidtrix- Åka baklänges i knappliften (Läs Kille).</p><p>5. Världens bästa partytrix-Mosad banan i kallingarna på någon som sover.</p><p>6. Världens bästa offpist- Baksidan på skutan.</p><p>7. Världens bästa afterski- Ja, är du tjej så är det nog hemma hos mig.</p><p>8. Världens bästa offpistskidor- Kniessel Supafly (grymt allround).</p><p>9. Världens bästa twintips- Kniessel Supafly (Som sagt).</p><p>10. Världens bästa skidåkare- Renen som är maskot för Idre.</p><p>11. Världens värsta skidåkare- Renens flickvän (Åker bara snowboard)</p><p>12. Världens hårdaste ställda bindningar- Chansar nog på snowblades-bindningar.</p><p>13. Världens hårdaste skidåkare- Sten Granit</p><p>14. Världens bästa deepskier- Scubadive Steve med ett par skidor.</p><p>15. Världens värsta whatever- Whatever!</p><p>16. Världens bästa ställning- Måste nog gå på störtloppställningen, båda kategorierna. (Läs Tjejer)</p><p>17. Världens snabbaste skidåkare- En dansk jag träffade i västbacken i Idre.</p><p>18. Världens bästa puckel- Den jag har under kalsongerna.</p><p>19. Världens sämsta puckel- Den jag har på min rygg.</p><p>20. Världens sämsta afterwhatevertrix- Magplask.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 43733, member: 28432"] Kunde inte hålla mig. 1. Världens bästa skidor- Kniessel Supafly. 2. Världens bästa skidort- Idre. 3. Världens brantaste backe- Västbacken i Idre. 4. Världens värsta skidtrix- Åka baklänges i knappliften (Läs Kille). 5. Världens bästa partytrix-Mosad banan i kallingarna på någon som sover. 6. Världens bästa offpist- Baksidan på skutan. 7. Världens bästa afterski- Ja, är du tjej så är det nog hemma hos mig. 8. Världens bästa offpistskidor- Kniessel Supafly (grymt allround). 9. Världens bästa twintips- Kniessel Supafly (Som sagt). 10. Världens bästa skidåkare- Renen som är maskot för Idre. 11. Världens värsta skidåkare- Renens flickvän (Åker bara snowboard) 12. Världens hårdaste ställda bindningar- Chansar nog på snowblades-bindningar. 13. Världens hårdaste skidåkare- Sten Granit 14. Världens bästa deepskier- Scubadive Steve med ett par skidor. 15. Världens värsta whatever- Whatever! 16. Världens bästa ställning- Måste nog gå på störtloppställningen, båda kategorierna. (Läs Tjejer) 17. Världens snabbaste skidåkare- En dansk jag träffade i västbacken i Idre. 18. Världens bästa puckel- Den jag har under kalsongerna. 19. Världens sämsta puckel- Den jag har på min rygg. 20. Världens sämsta afterwhatevertrix- Magplask. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bäst i världen?
Tillbaka
Topp