Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bäst i världen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 43736"><p>1. Världens bästa skidor?-slalomon racer</p><p>2. Världens bästa skidort?-kärring backen på frösön</p><p>3. Världens brantaste backe?-kärring backen typ 2 grader nedför</p><p>4. Världens värsta skidtrix?ugly grab</p><p>5. Världens bästa partytrix?-vad tror du jag e 11</p><p>6. Världens bästa offpist?------</p><p>7. Världens bästa afterski?------</p><p>8. Världens bästa offpistskidor?-slalomon pissof</p><p>9. Världens bästa twintips?----</p><p>10. Världens bästa skidåkare?-lotta på bråkmakar gatan."det kan ju inte vara så svårt de e ju bara att vicka på rumpan" eller nå sånt</p><p>11. Världens värsta skidåkare?-va var det inte det du frågade innan?</p><p>12. Världens hårdaste ställda bindningar?----</p><p>13. Världens hårdaste skidåkare? ignmar "stenis" stenamark</p><p>14. Världens bästa deepskier?-</p><p>15. Världens värsta whatever?jag</p><p>16. Världens bästa ställning?a.d ställning(ploga och armarna som i störtlopps ställning fast rätt upp i vädret</p><p>17. Världens snabbaste skidåkare?jagåke rmycketsnabbt</p><p>18. Världens bästa puckel?--</p><p>19. Världens sämsta puckel?--</p><p>20. Världens sämsta afterwhatevertrix?jag vet inte vad det e men om man råkar rapa och blir utslängd ur stugan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 43736"] 1. Världens bästa skidor?-slalomon racer 2. Världens bästa skidort?-kärring backen på frösön 3. Världens brantaste backe?-kärring backen typ 2 grader nedför 4. Världens värsta skidtrix?ugly grab 5. Världens bästa partytrix?-vad tror du jag e 11 6. Världens bästa offpist?------ 7. Världens bästa afterski?------ 8. Världens bästa offpistskidor?-slalomon pissof 9. Världens bästa twintips?---- 10. Världens bästa skidåkare?-lotta på bråkmakar gatan."det kan ju inte vara så svårt de e ju bara att vicka på rumpan" eller nå sånt 11. Världens värsta skidåkare?-va var det inte det du frågade innan? 12. Världens hårdaste ställda bindningar?---- 13. Världens hårdaste skidåkare? ignmar "stenis" stenamark 14. Världens bästa deepskier?- 15. Världens värsta whatever?jag 16. Världens bästa ställning?a.d ställning(ploga och armarna som i störtlopps ställning fast rätt upp i vädret 17. Världens snabbaste skidåkare?jagåke rmycketsnabbt 18. Världens bästa puckel?-- 19. Världens sämsta puckel?-- 20. Världens sämsta afterwhatevertrix?jag vet inte vad det e men om man råkar rapa och blir utslängd ur stugan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bäst i världen?
Tillbaka
Topp