Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst med UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 793454" data-attributes="member: 88967"><p>Har åkt till Chamonix två gånger, en gång ski-expert och andra gången va det offpist-expert. Mycket bra guider båda gångerna och som det är sagt i tråden så ligger centret bra och centralt. Extremt god mat! Vi hade också turen med att tima in två rejäla snödump båda veckorna. Ena gången va det 1m totalt och andra gången va det 1½ m totalt under veckan.</p><p></p><p>Som även tidigare sagt så är bussresorna inte att leka med. Själva bussresan ner till chamonix från sverige funkar prima, men den till backarna är otroligt seg. Gärna lite bakfylla på det och ta sig upp till le tour, det är prima!</p><p></p><p>Funderar på att dra en freeride-grupp i Argentiere, vad jag läst om den så ska den ju vara ännu steget vassare än offpist-grupperna. </p><p></p><p>Iaf så har jag lärt mig grymt mycket och ätit otroligt mycket snö under de två resor jag gjort med UCPA =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 793454, member: 88967"] Har åkt till Chamonix två gånger, en gång ski-expert och andra gången va det offpist-expert. Mycket bra guider båda gångerna och som det är sagt i tråden så ligger centret bra och centralt. Extremt god mat! Vi hade också turen med att tima in två rejäla snödump båda veckorna. Ena gången va det 1m totalt och andra gången va det 1½ m totalt under veckan. Som även tidigare sagt så är bussresorna inte att leka med. Själva bussresan ner till chamonix från sverige funkar prima, men den till backarna är otroligt seg. Gärna lite bakfylla på det och ta sig upp till le tour, det är prima! Funderar på att dra en freeride-grupp i Argentiere, vad jag läst om den så ska den ju vara ännu steget vassare än offpist-grupperna. Iaf så har jag lärt mig grymt mycket och ätit otroligt mycket snö under de två resor jag gjort med UCPA =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bäst med UCPA
Tillbaka
Topp