Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bäst puder kring Påsk (Swe)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kevin" data-source="post: 411579" data-attributes="member: 56986"><p>Fasiken, allt är uppbokat v11 tydligen på dom mest snö-säkraste ställena som ni alla tipsat om =S</p><p></p><p>Ta bilen är en gammal vana bara eftersom vi för de mesta hamnar i nån skogsdunge 5-10 km utanför liftcentren..</p><p>Lite av en frihet att kunna röra sej hur man vill!!</p><p>Klart jag ställer kärran om jag hade 300m till närmsta backe\lift men de verkar inte bli så v11 för de mesta är uppbokat såpass norrut!</p><p></p><p>Finns en massa ledigt i Sälen\Åre trakterna bara..</p><p></p><p>What to do...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kevin, post: 411579, member: 56986"] Fasiken, allt är uppbokat v11 tydligen på dom mest snö-säkraste ställena som ni alla tipsat om =S Ta bilen är en gammal vana bara eftersom vi för de mesta hamnar i nån skogsdunge 5-10 km utanför liftcentren.. Lite av en frihet att kunna röra sej hur man vill!! Klart jag ställer kärran om jag hade 300m till närmsta backe\lift men de verkar inte bli så v11 för de mesta är uppbokat såpass norrut! Finns en massa ledigt i Sälen\Åre trakterna bara.. What to do... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bäst puder kring Påsk (Swe)
Tillbaka
Topp