Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bäst puder kring Påsk (Swe)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 412131" data-attributes="member: 13863"><p>Vecka 11 är inte sent! Abisko/Björkliden/Gränsen har ju knappt ens öppnat ... och det kan dumpa var som helst i de svenska fjällen, även i Sälen!</p><p></p><p>Vill du köra puder ska du naturligtvis bege dig till något ställe där det finns fria ytor och bra offpistmöjligheter. Åre - Kittelfjäll - Hemavan - Riksgränsen, är väl de orter som jag tänker på i första hand. Offpisten i Ramundberget har aldrig imponerat på mig ...</p><p></p><p>Tycker du det är långt skulle jag föreslå Trysil! Jomenvisst ... det är hur mycket snö som helst just nu och vårskidåkningen där kommer att bli "epic". Stora fria ytor som du inte hittar jämförelse till så långt söderut i Sverige!</p><p></p><p>/MM</p><p></p><p>PS! Jag tycker fortfarande det är skitdrygt med de som citerar citerade citat och lägger till fem ord! Jag spyr ... DS!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 412131, member: 13863"] Vecka 11 är inte sent! Abisko/Björkliden/Gränsen har ju knappt ens öppnat ... och det kan dumpa var som helst i de svenska fjällen, även i Sälen! Vill du köra puder ska du naturligtvis bege dig till något ställe där det finns fria ytor och bra offpistmöjligheter. Åre - Kittelfjäll - Hemavan - Riksgränsen, är väl de orter som jag tänker på i första hand. Offpisten i Ramundberget har aldrig imponerat på mig ... Tycker du det är långt skulle jag föreslå Trysil! Jomenvisst ... det är hur mycket snö som helst just nu och vårskidåkningen där kommer att bli "epic". Stora fria ytor som du inte hittar jämförelse till så långt söderut i Sverige! /MM PS! Jag tycker fortfarande det är skitdrygt med de som citerar citerade citat och lägger till fem ord! Jag spyr ... DS! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Bäst puder kring Påsk (Swe)
Tillbaka
Topp