Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bäst skidutrustning för en medelmåtta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bloom" data-source="post: 1238500" data-attributes="member: 177999"><p>Hej! </p><p>Jag ska göra en säsong nere i franska alperna, men vad ska jag ha för utrustning? Har endast åkt skidor under sportlov i svenska fjällen tidigare så jag är verkligen inte supertalang. Vill bara ha ett par bra skidor/stavar/pjäxor som funkar både för pist och offpist var hittar jag dom? </p><p></p><p>När och var ska man köpa utrustningen för att få bäst pris på dom? </p><p></p><p></p><p>Också undrar jag vad för utrustning man behöver införskaffa sig för att få en så bra säsong som möjligt? </p><p></p><p>Kan någon kunnig vänlig själ hjälpa mig? </p><p></p><p>Så tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bloom, post: 1238500, member: 177999"] Hej! Jag ska göra en säsong nere i franska alperna, men vad ska jag ha för utrustning? Har endast åkt skidor under sportlov i svenska fjällen tidigare så jag är verkligen inte supertalang. Vill bara ha ett par bra skidor/stavar/pjäxor som funkar både för pist och offpist var hittar jag dom? När och var ska man köpa utrustningen för att få bäst pris på dom? Också undrar jag vad för utrustning man behöver införskaffa sig för att få en så bra säsong som möjligt? Kan någon kunnig vänlig själ hjälpa mig? Så tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bäst skidutrustning för en medelmåtta?
Tillbaka
Topp