Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bäst techbindningar med turfokus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1195033" data-attributes="member: 83225"><p>Har i ärlighetens namn aldrig funderat över funktionen på mina gamla Kohla-mix-hudar. De funkar, typ. Kladdiga som fan är de när man ska hantera dem också. Mest sugen är jag ju förstås på BMT med Vipec. Då skulle jag ju landa på typ 2-2,1kg per skida. Det är ju onekligen mycket lättare än nuvarande 3kg. Frågan är om det är det kilot som är det viktiga och att man sen inte får så mycket skillnad om man lyckas kapa 200 gram till? Eller är det så att man från 2 kilo lika gärna kan använda shiften även på BMTn och spara in ett bindningsköp. Det kanske är så att 2,3 kilo redan där är så pass stor skillnad med dagens 3?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1195033, member: 83225"] Har i ärlighetens namn aldrig funderat över funktionen på mina gamla Kohla-mix-hudar. De funkar, typ. Kladdiga som fan är de när man ska hantera dem också. Mest sugen är jag ju förstås på BMT med Vipec. Då skulle jag ju landa på typ 2-2,1kg per skida. Det är ju onekligen mycket lättare än nuvarande 3kg. Frågan är om det är det kilot som är det viktiga och att man sen inte får så mycket skillnad om man lyckas kapa 200 gram till? Eller är det så att man från 2 kilo lika gärna kan använda shiften även på BMTn och spara in ett bindningsköp. Det kanske är så att 2,3 kilo redan där är så pass stor skillnad med dagens 3? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bäst techbindningar med turfokus
Tillbaka
Topp