Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Bästa aggressive-inline-filmen + bra aggressive-inlines
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 99022" data-attributes="member: 33485"><p>USD är grymt sköna.. men om du bara kört vanligt innan så kan jag rekomendera salomon... Rob Thompson (?) och Vinny Minton pro models är grymt sköna... ST 80 samt 90 är två billiga och mycket prisvärda skates från salomon... Kom bara ihåg att det är mkt bättre om man nästan inte knyter skatesen alls när du kör aggressive... till skillnad fra vadnligt då de sitter som skidpjäxor,,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 99022, member: 33485"] USD är grymt sköna.. men om du bara kört vanligt innan så kan jag rekomendera salomon... Rob Thompson (?) och Vinny Minton pro models är grymt sköna... ST 80 samt 90 är två billiga och mycket prisvärda skates från salomon... Kom bara ihåg att det är mkt bättre om man nästan inte knyter skatesen alls när du kör aggressive... till skillnad fra vadnligt då de sitter som skidpjäxor,,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Bästa aggressive-inline-filmen + bra aggressive-inlines
Tillbaka
Topp