Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa all-around brädan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 593389" data-attributes="member: 64225"><p>Som Dough säger. I dagsläget är det nog rocker som gäller. För en allroundbräda skulle jag vilja påstå att man helst vill ha en utvecklad rocker motsvarande Never Summers eller Libs C2 för att få bättre kanthåll när det behövs. Magnetraction kan nog vara bra men inget måste. Sedan hävdar jag att för funka helt allround så bör det vara en lätt setback (fast det går ju alltid ordna själv) och kanske en svag taper också. Arbor Element är den av mina brädor jag tar med mig när jag av olika anledningar bara kan ha med en bräda och inte vet hur förhållandena kommer vara. Ingen rocker där dock.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 593389, member: 64225"] Som Dough säger. I dagsläget är det nog rocker som gäller. För en allroundbräda skulle jag vilja påstå att man helst vill ha en utvecklad rocker motsvarande Never Summers eller Libs C2 för att få bättre kanthåll när det behövs. Magnetraction kan nog vara bra men inget måste. Sedan hävdar jag att för funka helt allround så bör det vara en lätt setback (fast det går ju alltid ordna själv) och kanske en svag taper också. Arbor Element är den av mina brädor jag tar med mig när jag av olika anledningar bara kan ha med en bräda och inte vet hur förhållandena kommer vara. Ingen rocker där dock. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa all-around brädan!
Tillbaka
Topp